tionde maj

Tionde maj. Prick tio dagar kvar till balen. Prick trettiotvå dagar kvar tills skolavslutningen, trettiotre tills min 16 årsdag. 10 maj, vilket härligt datum!

Haft en bra dag idag. Om man bortser från skolan.
Är ganska.. trött på den kort sagt. Efter skolan följde jag med Felicia hem för att träffa mojja. Vi fikade och senare åkte vi ner till stan jag och Felicia. Där träffade vi Matilda. Efter 18 så åkte jag hem till mormor och morfar och träffade dom och mina fina små kusiner. Var kvar där och åkte hem runt kvart i nio. Mysig dag helt enkelt!


Så himla tråkigt att danssäsongen är över!!
Nu dröjer det cirka fyra månader innan det drar igång igen. Usch! Saknar det redan haha.



Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0