morgonbloggar

God morgon bloggen! Uppe tidigt och nu ska jag gå ut och lägga mig i solen. Sommarvärme ute, kollade på termometern som visade 18 grader i skuggan. Åh så underbart! Hade tänkt åka och sola på fysiocenter idag men tänker istället lägga mig ute i riktiga solen med nya veckorevyn. Älskar värmen.

Förresten! Ny header igen. Om ni tycker att högra axeln ser konstig ut så är det för att den gör det. Den är dit målad efter om bilden slutade, alltså det var ingen axel med på bilden. Så jag ritade dit en. Den blev lite konstig men whatevaaahhh! Får se om jag behåller den här headern. Är lite osäker på den.



såhär såg den alltså ut utan de ditmålade axeln.. haha.

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0