L´oreal glam shine

Såg att det visades reklam för L´oreal's glam shine läppglanser. "Nya glam shine" sade dom till och med. Nytt och nytt, mina glam shine läppglans har jag haft i kanske ett år? Men aja i alla fall kan jag tipsa om dom, för en gång skull tycker jag reklamen håller vad de lovar. Det är faktiskt lite sån där "diamant effekt" som dom säger och läpparna ser fylligare ut. 

Så ja kort sagt får nog glam shine 4 av 5 dalahästar. eller något sånt. Getingar. Popcorn. Äh skitsamma.
hehehehe värsta bedömaren jag är!







Kommentarer
Denna kommentar skrev: isak

haha dalahästar, klockrent :D

2010-05-04 @ 15:52:21
URL: http://www.isaktankar.wordpress.com

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0