vackra bilder

Ojojoj vad jag var en dålig bloggare igår!! Så därför ger jag er ett jätte fantastiskt inlägg nu, lite bilder ska vi nog till och med få med! Underbart :-D

Men i fredags så tillbringades i alla fall kvällen med mitt härliga gäng. Vi såg den läskigaste filmen någonsin!! Den hette the orphen som betyder typ "den föräldralösa" eller något. asläskig!!

Dagen därpå, i lördags, igår alltså så såg jag på innebandy på lugnet. IBF vann båda dom matcherna jag såg så det var ju väldigt roligt! Senare åkte jag och tilda hem till mig och åt hemma gjord pizza och ''lite'' candy.
Sen ringde fanny och fråga om vi skulle med på fest. Så vi åkte med hon och tt.
Det var random men är väl ändå alltid lite trevligt att träffa folk.



Nu får ni lite piccs hurra hurra!!!!
Här är bilder från onsdagens parti.
en fin kvalitet är det också.. hehe



ÅÅH FRÄSH bild <3


OCKSÅ FRESHHHT <3
ni ser väl att det är cimon från paradise?


åh kvalitet <3


en till bild av finaste kvaliteten <3

Det var alltså den fina galna onsdagen.

Och här är en fin bild från igår.
hiiiihihihi fiiinttt <3



JAPP!
där fick ni lite vackra bilder. CIAO.


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0