svar på lite commentssssssss

Anonym om den som äger dom här skorna måste vara jävligt cool:
vad är det med dej och gräsliga skor?
tycker du verkligen att det är snyggt eller följer du bara det hemska modet?

Hihih jag och gräsliga skor, ja det är något speciellt band mellan oss <3
Nej men tyckte dom var snygga! Tänk dig en lite grå outfit. Typ gråslitna jeans och en svart skinnjacka. Och så de där skorna till. Super snyggt om ni frågar mig!
Mode eller ej, med rätt kläder till så gillar jag dom!



 
H&M. (klicka på jackan för att se större)




modekillen <3 om kläder of this fantastsika dag.:
oj så jäkla snygg alltså :* det är ju du som är modetjejen :P

Ååh ett fanz!! Nu blir jag helt till mig här!! Jag säger bara det, DU kan va!!


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0