rappsång till dom jag spenderar kvällen med.

vi åt hos tt som ett nytt reccept testa
nu hade vi väl tänkt att fara ut och festa
men falun är dött precis som *******s sexliv
han vill inte inte göra det han är rädd för hiv

cewan tror hon är grym på att rappa
men hon kan ju inte ens i takt klappa
jag vore lära hon men har ej tid för det
skulle ta så lång tid hon är ju trög som en get (OOOOOOOH)

matilda tror att hon är den coola och vilda
fast egentligen är hon gängets mesiga och milda
johanna hon muckar bara bråk
vi är vana och somnar av tråk
är trötta som fan på att hon startar slagsmål
hon vore göra något vettigt som att blanda bål

fanny bara spelar på sin stråke
hon är den farligt vilda, gängets kåte

hanna sitter väl mest och chillar
ler lite sött och med håret pillar.

tt är i gänget hemmafrun
hon lagar maten till oss andra medans carro gör sig fejkbrun

juste killar hörde i det
carro är egentliget blek som en vit get

tt, fanny och hanna er har jag inget emot
men ni andra - ni är bara skrot

ni tror ni vet och ni tror ni kan
men som ni alla vet - DET VAR JU KLARA SOM BATTLEN VANN. OOOOOOOH


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0