ett köp

Hejsan.

Blev ett köp på stan idag. Fast kan inte berätta vad det är eftersom att det är en present till Carro. Och så köpte jag fika också. Jag och Jenny satt länge på waynes, bra café det! we like it.
Kvällen då? Ja får verkligen se, verkar inte hända mycket i falun. Först i morgon blir det fiesta och vi hoppas verkligen på en lyckad kväll.
Hoppas i alla fall på att få träffa Felicia en stund ikväll, det var några dagar sen eftersom hon varit bortrest.
Just det, stötte på carro och tilda på stan idag! Jätte kul att få se tilda eftersom hon varit i sthlm senaste dagarna.
ååh i love mina kompisar.


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0