bubbelbad

Vaknade vid halv sju, vid sju tiden åkte jag iväg med mamma och felicia och simmade på lugnet.
Simmade trettio sträckor, körde lite styrka och gick slutligen och lade mig i bubbelbadet. Grymt skönt!
Älskar verkligen att bubbla. Topp fem sköna saker, lätt!

Om någon timme tänkte jag åka ner till stan, måste köpa klart presenterna till carro. Härligt naturlig kommer jag vara också eftersom sminkneccesären är glömd hos tilda. haha jaja.
Kvällen kommer spenderas först hos mormor på middag och senare med tjejerna. Vad som händer får vi allt se.



lite randombild där. men den såg ju sommrig ut!!
Bruna ben, knallrosa minishorts, långt blont hår, ett gothia-card i handen och så vidare...
GE MIG SOMMAR.

Kommentarer
Denna kommentar skrev: nora

tack för att du klippte bort mig..

2010-03-06 @ 02:13:00
URL: http://alexandranora.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0