födelsedagar

8 Juni idag. Tobias (känd som balkompisens) födelsedag. Och en till i min klass och Marias. Grattis på dom allihopa! Igår kväll bakade jag en kladdkaka till tobias som han fick idag. Väldigt tjusig var den!!


kladdkakan.. Har ju börjat bli proffs! Andra innom loppet av en vecka som jag bakat! Okej, andra kladdkakan i mitt liv jag bakat men någon gång ska man ju börja.


Och födelsedagskillen!


När vi ändå var inne på födelsedagar så fyller jag år  om 4 dagar nu. hihi. Grattis mig.

Imorse gick ja upp klockan 06.15, satte på mig träningkläderna och gick ut och sprang. Detta är inte ett skämt. Jag gjorde det!!! Kände mig väldigt duktig, en väldigt skön start på dagen samtidigt. NICE!
Just nu lyssnar jag väl på min idol, och nu lät jag som en tolvåring, Miley Cyrus. Åh så bra!! Can't be tamed..
Ska ta och städa mitt rum. Det behövs tyvärr.

PuSsSssSSsssss


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0