svar på fråga - hawaiian tropic

tilda om JAG ÖNSKAR MIG...:

hej tänkte bara fråga om du vet var det är för skillnaden på hawaaians solojor? Det finns ju intense, deep & ritch, vad är skillnaden? Vad använder du? :)
Kram


Hej! Hawaiian tropic är bra sololjor som gör så att du snabbare blir brun i solen och dessutom luktar dom fruktigt och gott!
Jag använder Hawaiian Tropic Rich, kan rekomendera den.

Jag vet faktiskt inte vad skillnaderna är, försökte hitta det på internet men det stod ju ingenstans!!
Lite info hittade jag dock! Både intense och ritch...

  • ...Innehåller exotiska ingredienser som förser huden med fukt och håller den smidig
  • ...UVA, UVB och IR-skydd
  • ...Vattenfast upp till 80 min
  • ...Hypoallergenisk (vad nu det innebär?)
  • ...Återfuktande

  • Och detta stod om deep:

    •  ......Den ger dig naturens rikaste återfuktande blandning för dig med en bra grund-solbränna. 
    •  Innehåller exotiska ingredienser som förser huden med fukt och håller den smidig 
    •  Karakteristisk doft av kokos


    Skillnaden mellan deep och de andra två verkar ju vara att den inte är vattenfast? Men mellan intense och rich så vet jag tyvärr inte! Intense betyder ju intensiv så kanske är den starkare?




    Oj blev ett långt svar! Kram


    Kommentarer
    Denna kommentar skrev: Anonym

    den har jag, den på bilden asså :)

    2010-06-04 @ 16:25:07
    URL: http://thresnilsson.blogg.se/

    Här kan du lämmna en kommentar:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    Din E-post? (Bara jag som ser den.)

    Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

    Din kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0