man vill ju bara kasta något hårt på min dator

den är ju förjäkligt långsam!!!!!! LAGG!! usch. aja

Fredag var det igår ja. En kul skoldag! Blev kaos på skolan, vattenkrig inne i korridoren och ute på skolgården, ingen brydde sig i vad lärarna sa och det slutade med att hela skolan fick sluta klockan 13.00 eftersom lärarna skulle ha krismöte. Hihihihih vilken dag!

Senare skulle väl jag, som resten av falun ungdomar födda mellan 95-93 på falukalaset.

Vi hade midagg och förfest hos Sanna och senare cyklade vi in tillsammans. En helt okej kväll! Åkte väl en karusell, delade väl en kebabtallrik med marcus, fick väl ont i fötterna av min 12 cenimeters klackar, såg väl eric saade och kände mig förbannad på molly sanden som haffat honom innan mig. Och sen åkte jag hem.

Ikväll ska jag leka med mina kära vänner igen. Vi ska vara hos carro nu en stund och sen måste vi in till stan igen, jag måste hämta min cykel. Kanske blir vi kvar där.

Avslutar med att berätta detta: Idag åt jag en jätte stor glass.


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0