God morgon bloggen

Åh strålande väder!! T-shirt och shorts ja allt är på topp, du kan dansa med kroppen eller sparka en boll. Kom att tänka på den där The Larssons låten från förra sommaren.
Började dagen vid 05.45 av att min syster kom hem från Alanya! ♥
Eftersom hon hade en present till mig tyckte jag att det var en bra idé att leka att det var min födelsedag. Så hon kom in till mig och sa "Klaraaaa det är din daaag idaaag". Jag "Va? Oj är det min födelsedag idag? Åh!" Och så fick jag ett paket. En assnygg adidaströja!!!
TACK SISTAH ♥! bild kommer!

Nu har jag varit ute och gått i solen med min hund, snart cyklar jag till skolan. Ha en bra dag!


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0