DAH SIMS

Hej jag har blivit beroende av the sims!!! Gu så kul det är. Därför jag inte bloggade igår. Jag spelade the sims helt enkelt. Min familj är så bra <33<<3<3. Den i i the sims pratar vi om nu alltså.

Förövrigt så är jag sjuk. Superförskyld, slemhosta, snörvlig, eventuellt lite feber - you name it. Men jag klagar inte. Det ger mig ju mer tid att spela sims. hihihihi nejdå. jodå. Nej men skönt att jag är sjuk nu och inte om en vecka liksom.

Kollade just datumet och märkte att idag är det ju FÖRSTA JUNI!!!!!!!!!! SOMMMMAAAAAAAR ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
åh så underbart.

Önskellista kommer innom kort. Jag fyller ju  faktiskt om 12 dagar. Pusssss


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0