kelly

Herregud, hur ska vi klara oss utan dig kelly? Vårat australienska sunshine. Du har verkligen lyst upp dagarna, hela tiden fått oss alla på bättre humör. Kommer sakna dig sjukt mycket, men jag lovar att vi kommer träffas igen. Du kommer väl och hälsar på säkert? Jag kommer och hälsar på dig om några år så vi kan ta våran omtalade roadtrip! När jag satt på bussen påväg hem från stockholm idag och vi pratade i telefon rann verkligen tårarna, haha. ILY, som du skulle sagt - i love you

Du flyttar tillbaka till Austarlien på andra sidan jorden om några dagar. Men en sak bara, jag kommer aldrig någonsin glömma dig!







Kommentarer
Denna kommentar skrev: KELLLY

I LOVE YOU SO FUCKING MUCH YOU ARE SO AMAZINGGGGGGGG ARGH ILY burshan mammas

2010-01-04 @ 22:49:34

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0