hola kompisar

Hej ni! Dagen idag har väl sett ut som igår. Kom hem från skolan, gick ut med märta, åt, packade träningsväskan och åkte på balett. Var första lektionen idag, det var jobbigt men roligt! Efteråt åkte jag förbi sjuklingen tilda med en one tree hill-box från samira. Nu har jag pluggat ett tag. Försöker få uppsatserna klara.

I morgon åker jag och carro ner på stan för fika och lite shopping, sen hem och plugga och på kvällen sover jag hos Felicia. För på fredag fyller hon år så jag måste ju vara där på morgonen och sjunga!! Ser fram emot helgen! Det blir fira-felicia-fest och förmodligen lite mer fester beroende på hur allt ser ut.

Lär fortsätta med pluggandet nu, men ha det bra alla! ciaO

 
puss


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0