gårkvällen och kvällen

Hej ni alla! Igår hade jag en rolig kväll med underbart gäng och andra trevliga människor. Festen stod Maja Andersson för, tack så mycket!
Innan festen hade vi det jätte trevligt hos Felicia med massor av god mat och så.
I present av mig tilda, fanny och carro fick hon en sssnygg t-shirt, snyggaste halsbandet och en valfri t-shirt från somewear.se för 400 :- . Hon verkade väldigt nöjd och glad, precis som vi hoppats på.
Kanske får ni lite bilder sen, hoppas det! Ska kolla runt lite vem som tog bilder.

Ikväll blir det mysigaste middagen hos Fanny med typ hela gänget tror jag och sen blir det troligen fest igen. Härligt härligt om jag får säga det själv.

Ha en bra dag och kväll allihopa! pusspuss.


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0