en del att fundera över

Hejhej, godmorgon.

Gårdagen spenderades med Felicia. På kvällen kom Hilding, Axel och Emil. Vi såg på film, var ute en stund och sådär. Trevligt!
Just nu sitter jag och pratar ut om.. livet med min fantastiska fanny, aka fixarfanny. Hon är i thailand och jag saknar henne grymt! Tur nog så har hon datorn med så vi pratar över msn.
Hon har så mycket bra att säga, stumpan. åh saknar hon verkligen!


finaste bilden jag kunde hitta på oss heheheheh.
fanny posar, jag sätter mig fakefransar.
över ett år sen. (ni ser ju snebenan eller vad det heter, var längesen jag körde helt på det)

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0