uppiggande bilder.......

Hej!
Min dag har varit ganska bra. Jag och samira var grymma på franskan. Delade på en godispåse och skrev bästa dialogen. Kom hem, träffade min saknade kompis hanna och sen åkte jag på balett. Jobbigt, ganska svårt men roligt!
Nu lyssnar jag väl på musik och som ni ser har jag gjort om lite. Blev inte så nöjd men får vara såhär ett tag nu.
Nu ska jag kanske ta i itu med lite läxor. Pusspuss!




hahahahahaha fan vilket tråkigt inlägg kände jag där alltså!!!! hatar sånna inlägg.. care liksom??????????? :PO:O:O:U:Y:J
får väl ge er några fina bilder som piggar upp då... jaja.


tjena tjejer!






Kommentarer
Denna kommentar skrev: s

vi är bäst klarara!

2010-02-03 @ 21:58:46
URL: http://kraftsamira.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0