Topp fem jobbiga saker.

Målat naglarna. Var nogran, målade små hjärtan, filade till och med kanterna lite. Men otålig som man är så började jag väl göra massa annat medans ena handen inte torkat än. Mina naglar är nu utsmetade, rosa med röda fläckar på. Och färgen sitter definitivt inte bara på naglarna längre.
SÅ irriterande, topp fem jobbiga saker. Usch! 


cute..


.. inte lika cute.


Skolan var som vanligt, franska provet gick inte så bra, men helt okej tror jag.
Köpt present till syster som fyller 19 i morgon sett på one tree hill och misslyckats med nagelmålningen. Hunnit med mycket idag helt enkelt!

Det som återstår av dagen är då plugg, mat, träning. Sen tänkte jag väl försöka lägga mig i tid. Eller ja, det brukar ju låta så.. Men försöka kan jag ju.


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0