tidigt.

Fotbollen gick dåligt, var okoncentrerad och nej vet inte. Har lite ny favoritmusik, lägger säkert upp lite låtar senare. Tänkte gå och lägga mig tidigt ikväll, behöver verkligen sova ut! Har haft en dålig bloggdag idag, ovanligt!!! Finns inte så mycket att berätta om mitt tråkiga liv under vardagarna. hoho. Känner att jag inte heller har så mycket åsikter eller tipa álá FOKI att komma med heller.. hmmm.

I morgon är det nationella prov i svenska, jippie. Längtar tills helgen som ska spenderas på bästa möjliga sätt med tjejorna och så vidare.

Nej känner mig inte så bra, nu går jag och lägger mig!



ni får en bild som visar humöret jag tänkt vara på i helgen.
pusspuss


Kommentarer
Denna kommentar skrev: caroline lindqvist

Men snart blir vi bruna klarii <3

2010-02-09 @ 20:06:18
URL: http://carolinelindqvist.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0