krumelurerna symboliserar min mor <3

Hej. Efter skolan så åkte jag ner och gick på stan med tt och johanna. Trevliga tjejor de där!
Gjorde ett inköp, men vad det är? det är en hemlis det!!! fniss.
Ikväll vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra. Tror att jag ska åka och träffa Felicia och Jeanette. Vi kanske åker någonstans, det återstår väl att se. Är lite sugen på att leka med Felicias fina kamera. Ska nog ta och ringa henne nu.

I morgon ska jag gå på stan med mamma. Vi ska kolla efter några fina glasögon till mig. Hoppas på att hitta några! Sen så ska vi äta lunch på My Sushi, sjukt sugen! Ska också kolla efter en balklänning. Kommer bli en mysig dag :-)



titta! Gjorde en fin bild över min dag i morgon! Balklänningar, äta sushi med en kinahatt på mig, prova glasögon och posa coolt. Och lite fina krumelurer runt om. Dom symboliserar min mamma <3


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0