Sweet 16

Hallå allihopa!

En vanlig skoldag idag, fick tillbaka två uppsattser, pluggade inför ett prov och så vidare.
Efter skolan åkte jag hem, såg one tree hill och My sweet 16.
Säger bara det, att gud vad roligt att ha en riktigt sweet 16 fest!
Är verkligen sugen på det, men det är dessvärre inte mina föräldrar..
Får se hur det blir med de planerna alltså!




Idag körde jag på det här med att matcha jeans med jeans. Jeans skjorta till ett par jeans. Tycker det är ganska snyggt! Inspirerad blev jag igår när jag kollade på alla bilder från acnes hemsida, speciellt från nya kollektionen som de producerar i samarbete med Lanvin.



ciao! ♥

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0