huset för mig själv<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

vad ska jag ta mig till idaaaggg dåååå?
fannys mobil är trasig
tilda är bortrest
fellan är bortrest
sanna är bortrest
carro är sjuk?
tt och johanna bor 10000 mil bort
jenny var är du förresten?
har jag inga fler kompisar sen? shiet vore göra nåot åt min brist på vänner!!!!!!!!!!

Här är en kompis-kontakt annons då!!

Hej hej! Klara heter jag och jag är en glad tjej på snart 16 år.
Jag gillar mysiga hemma kvällar samt tokiga ute kvällar. Jag är mångsidig så att säga.
På fritiden är jag med någon av mina 8 bästa vänner, bloggar, äter något, dansar eller gör något annat cOolT.
Jag söker vänner i alla åldrar, kille eller tjej spelar ingen roll.
Så kom igen! Vässa pennan och skriv till mig "Kramgo tjej94 @ kamratposten" !!
Ha det bra. ;-*



Nu vet jag. Tror jag ska ha en skööön kväll med syster, se någon film eller serie och hoppas på att hon ger mig lite föda.

Kommentarer
Denna kommentar skrev: nora

hahahahahaha sådan humor klara!!!

2010-03-04 @ 10:59:11
URL: http://alexandranora.blogg.se/
Denna kommentar skrev: Camila

Hahahahaha XD

2010-03-04 @ 21:35:47
URL: http://camila.webblogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0