grattis pappa.

Idag fyller min pappa 46, jävlar ja, det är mycket!!!!! Han fick en klockren av mig. Alltså en klocka i form av en rosa ren som jag gjort i slöjden. Finfin!
Nu har vi ätit middag och nu blir det tårta. hejaheja, vilken nyttig dag!!
Har pratat lite med min vän jenny i karlskoga. Där verkar det hända en hel del kul och eftersom jag saknar henne mycket så tror jag jag ska åka dit över en helg snart. Var länge sen nu!

Efter tårtan blir det träning, man måste ju tänka på figuren liksom. hheheeh nej men det ska väl bli kul tror jag.

ha det bra puss och ciiiiaooOooo.


en fin gammal bild.

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0