En bra dag och bra köp.

Hej! Dagen har hittills spenderats tillsammans med mor min. Vi har gått på stan och jag har valt ut den perfekta balklänningen. Och vet ni vad? Jag tänker inte ge er någon bild! Tänker faktiskt inte visa den förens det är dags för balen. Blir ju roligare så!
Gjorde också några småköp, bilder får ni här.


Snyggaste ögonskuggan, 50 :- från Viva la Diva.
Ett riktigt fynd och ett måste i sminkneccesären. Jätte inne med sotiga ögon!


Snygg, stor sammets hårsnodd från Lindex, 29 :- tror jag det var. 
Superfint att sätta upp en stor slarvig knut eller en hög hästsvans med en sån här toffs. Får vanliga, slarviga frisyer att kännas riktigt snygga. (Ett bra tips till dåliga hårdagar!)


Köpte också dom här vantarna eftersom jag ständigt tappar bort mina vantar. Jätte billiga, typ 10 :- tror jag, på indiska.

Köpte även lite accessoarer till balen, men dom ska nog precis som klänningen också vara hemliga. hihi.

Lunchen åt jag och min mamma på My Sushi, mitt i mot intersport. Det var väldigt, väldigt gott! 
Tack mamma för en bra dag ♥

Kommentarer
Denna kommentar skrev: emelie

svar: haha tack så mycket :D

2010-02-13 @ 17:42:04
URL: http://emelieerikssoon.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0