Bloody Mary.

Hej. Är i skolan.
I morse ringde mobilalarmet så jag försov mig. Igen. Jag som tänkt gå upp tidigt så jag skulle hinna locka håret och känna mig lite fin för en gångs skull. Men så blev det inte. Ajdå! Efter skolan åker jag direkt hem och går ut med min vovve. Sen tar jag kvart i fyra bussen och åker på balett. Ska bli kul!!! Såklart.


Inatt kunde jag inte somna. För jag hade sett på Ghost Whisperer tidigare på dagen.
Hahaha, seriöst, finns det någon mer lättskrämd människa än jag?
I alla fall så var "Bloody Mary" mer i programet. Ni vet att det finns typ en drink som heter det och den sägs typ vara uppkallad efter något spöke med blodiga händer som hette Mary?
Aja i alla fall kunde jag inte somna eftersom att så fort jag slöt ögonen fick jag en känsla av att bloody mary stod och kollade på mig och ville döda mig. Hmm dags att söka hjälp för mina rädslor kanske? Hehe jaja.
Efter två timmar så somnade jag i alla fall med mobilen i handen och musiken på.


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0