amanda jensen på gina

Ja mitt hatinlägg till mina föräldrar var väldigt impulsivt. Klart jag älskar dom.
Men ibland får dom mig verkligen att vilja kasta skor på dom.

God morgon!
Får se vad jag hittar på idag. Kvällen lutar i alla fall mot utgång. Kanske blir det stan en sväng idag.
Igår efter skolan var jag och gänget ner på stan hur som helst. Vi såg Amanda Jensen inne på gina tricot!!
Hon var jätte snyggt klädd och så stod och kollade på leopardunderkläder. En tjej med stil helt enkelt. hhohoh.
Vi ville ta idol-bild med henne fast vågade inte, synd. haha ;-)

Nu ska jag upp och ta en dusch, hörs later.
ciao


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0