I biblioteket



Alltså snacka om att webbkameran och laptopen är mitt nya liv!

Här sitter i alla fall jag och Johanna i biblioteket med våra sprillans datorer och snörvlar ikapp. Har antagligen smittat varandra eftersom att vi hänger så mycket. Men men.
Ni får ursäkta mig i förväg för att det ständigt kommer vara en hel massa webbcam bilder på bloggen. Men min kamera sladd är borta så bättre med webbcam bilder än inga alls va? Tycker jag i alla fall!

Här kommer lite fler av dagens härliga, vackra, högkvalitets bilder!





johanna jättebulan dahl


Hoppas ni gillade dessa fina bilder! Bloggar säkerligen mer senare. Puss och kram!

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0