välkommen hem matilda, min coola kompis!

hola amigos! om man ska vara lite spansk sådär.

Idag har min älskade, snygga, super kompis Matilda kommit hem från thai-landet. Åh så suveränt!!
Så vid sju tiden ikväll åker jag, felicia och caroline hem till hon och välkommnar henne. Ska bli så grymt kul att se tösen igen. Hon kommer vara sjukt brun och jag kommer känna mig blek och ful bredvid henne.. Men det tillhör väl vanligheterna.......................

Förövrigt har jag en fet uppsats om atomfysik att skriva så tjaa, vi får höras senare.
Ciao!


en nice picc på två av mina favoritebrudar.
hoho beuty

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0