skoljobb

Hemma från skolan och ätit gott mellis.
Nu är det dags att fortsätta ta itu med uppsatsen om kärnfysik. Deadline på den snart. Förstår inte riktigt det där med deadlines i skolan... Klart att man måste ha en tid då uppsatser ska vara inne men huvudsaken är väl ändå att det som nu ska lämnas in blir så bra som möjligt? Det kan vara väldigt svårt att hinna färdigt i tid när man har kanske tre olika skriftliga arbeten att göra samtidigt. Deadlineveckor vore man ha istället för en speciell dag. Tur för mig som ofta är lite sen så är inte alla lärarna lika stenhårda med deadlinens.. Får väl skärpa mig till arbetslivet haha men just nu tycker jag inte huvudsaken är att dom är inne precis i tid utan att dom blir så bra som möjligt.


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0