kesopannkakor

Idag åt jag lite speciella pannkakor. Kesopannkakor, faktikt jätte gott! Var min syster som hittat reccept på någon sida. Till det varma blåbär, grädde och sylt. Mums!




Dagen har varit bra trotts regnvädret. Känner mig stressad över matte nationella som är i morgon. Herre gud, tänk om jag inte klarar det? Eller jo det gör jag!! positivt tänkande........... positivt tänkande!!
Men fortfarande nervös.
Direkt efter skolan hade vi en fotbollsträning som faktiskt var riktigt kul! Får nog tacka cp-fanny för det heheehehehh ♥

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Ida Eberstål

god damn det såg gott ut.



mh jag har vart borta en vecka. rehab hhöhöhö

2010-04-16 @ 14:43:40
URL: http://fashionbyi.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0