ingen rubrik

Hejsanhejsan!

Dagen idag, tja en vanlig måndag. Fast sista timmen träffade jag och några andra lite skolpolitiker istället för elevensval för att prata om typ .. skolan. Gick väl bra!
Om tjugo minuter åker jag iväg på fotbollsträning, ska bli ganska roligt faktiskt! men eftersom jag är sååå seg så börj jag börja göra mig klar nu.


HIHIHI FAN VILKET TRÅKIGT INLÄGG <3<3<3<3 därförfår ni en fin bild


detta är jag och min bästa vän fanny när vi dansar en påhittigt egengjord dans.
Den heter disco-pirater dansen. Kanske kan jag någon gång i livet göra en videoblogg och lära er hur man dansar disco-pirater dansen? För självklart vill ni ju veta hur man gör! Ska fundera på det alltså! :-)

puss

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0