det STORA steget

Vet ni vad? Jag funderar på att ta Det Stora Steget. Att ha en frågestund. Japp det är sant!
Men det kan ju dock bli lite pinsamt om jag får typ en halv fråga? Får väl kommentera anonyma frågor till mig själv i så fall......... heheheheh.
Men i alla fall så skulle det vara roligt med en frågestund tycker jag! Ska fundera lite på det så får jag se hur jag gör :-)


Inget speciellt att säga om dagen. Eller idrotten var ganska rolig, vi fick göra en egen planering och göra vad vi ville. Jag ville spela brännboll. Jag var dock den enda som ville det. Haha, så jag stod själv ute på grusplanen och tränade på att träffa bollen. Kände jag mig mobbad? Ja av någon anledning så gjorde jag det! Lyckades jag träffa bollen i alla fall varannan gång? Nej. Lyckades jag skjuta upp skolans sista tennisboll på taket? Ja tänk att det gjorde jag!
Jag kände mig fail. Men blev dock bättre på att träffa bollen än innan.

Här är i alla fall en bild fanny tog på mig medans jag spelade.





Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0