dålig stadsrunda

Det gick så dåligt på stan!! Det jag tänkt köpa till mamma var slutsålt. Hade glömt plånboken.
Fick låna pengar av fellan och köpte trots allt ett par örhängen och en super god chai latte. Men det viktigaste - present till madre, det uteblev. tråkigt!!
Har nu en fotbollsträning och en ganska lugn kväll framför mig. Känner nog för att bara slappa och se en film ikväll. Mysigt!

Idag har det varit en riktig vårdag, så härligt!
Sol och fågelkvitter och sådär. Men sommaren, herre gud vad jag längtar!
En lite sommrig bild får ni på mig. sandstrand ååh.


knstigt jag fick till det med fingrarna där... men i alla fall åh vad härligt.
det var sommar
befann mig på gotland
blå himmel vit sand
hade fräsha naglar
sommar blekt hår och ingen utväxt
jag var brun

åh älskade sommar, kom!!!

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0