cykel

God morgon.

Idag blir det att ta en cykeltur till stan och ikväll hoppas jag på att leka med mina väninnor.
På tal om cykel så blev min kära gamla ckel stulen för två veckor sedan vid busshållsplatsen vid vivo. En svart och lite sliten. Om ni hittar den så CONTACT ME!
Men i förrgår eller dagen om det var dagen innan så kom pappa hem med två nya cyklar till mig!!! TVÅ! Assnygga! Han ba "Ja du slarvar ju bara bort dina cyklar hela tiden så lika bra att du har en extra." Wiihooo

Igår spelade vi fotbollsmatch. Vi mötte slätta som är duktiga och förlorade med 2-0. Men vi var nog nöjda ändå. Spelade bra tycker jag!
Just nu försöker jag få tag i fannypanny bästa vän men hon svarar inte. Ja det var då en fin bästis..........


pusspuss hörs pusspuss


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0