vinst!

Spelade just match, stod i mål eftersom jag inte mått så jätte bra idag och hanna r var inte med. Det gick jätte bra och vi vann med 3-0. Super!! :-D

Dagens kläder var en stor jeansshorta från levis som jag hittade i pappas garderob och fick. Till det svarta leggins. :-) Ska ge er en bild på skjortan någon dag.
Mådde som sagt inte så jätte bra idag, hade ont i huvudet och så så jag gick hem innan matten. Blev bättre när jag kom hem och fick ta det lugnt.

Asså det här är kanske sjukt! Men jag lider typ av medelålderskris eller vad det heter. Typ som vuxna gör innan dom fyller 40 ni vet? Jag är typ rädd för att bli gammal. Fan vad hemskt det känns!!! Alltså tänk er att vara över 28? oooooh jag ryser av tanken. Jag vill vara typ 18 tror jag livet ut. Perfekt ålder - kommer in på nattklubbar och så, får dricka, köra bil, får fortfarande barnbidrag. Bestämmer själv över sitt liv. Ja 18 låter perfekt.
- 35 å andra sidan. uuhhhh ;oo

Hoppas jag blir av med dom här tankarna innan jag fyller 25 asså! Annars blir det jobbigt.. haha :O

nu ska jag duscha och äta.. Puss!


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0