träning.

Kom hem från träningen för en liten stund sen. Det gick bra och var roligt, jag lärde mig mycket nytt vilket alltid är kul! :-)

Imorgon är det äntligen fredag. Mmmm <3! Veckan har gått lite sådär halvnormalt. Inte särskilt snabbt men inte heller långsamt. Eftersom jag har godis förbud, som jag själv gett mig, så tänker jag nog fira fredan (= att jag får äta godis, fika, glass och allt det) med en d-boll imorn! Vad sägs om den! ;) hääärligt!

kom att tänka på julgodis. Åh vad gott det lät! Knäck, ischoklad och så. Varför äts det bara på julen egentligen!?


(bild som jag tog i julas då jag bakade..)

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Anna-Maria

bra reklam det där men skol IF lappen som du visade.

Mysig blogg! =)

2009-09-06 @ 13:12:09
URL: http://annamariaerikssson.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0