Min header.

Nu ska jag berätta om min header tänkte jag. Kom bara på att det kanske är någon som är intresserad. hehe.

På bild ett från vänster är det jag och Nora som äter popcorn, vi strular inte, nej vi delar popcorn. Bilden är tagen på gothia. Den ville jag ha i headern eftersom jag älskar färgerna i den, så himla färgstark med det rosa och kontrasten mellan vara hår på något sätt... Tycker om bilden hur som helst!

Och dom små bilderna då. På den översta är det från vänster Carro, Felicia, Tilda och jag. Bilden är tagen på skolavslutningsdagen när vi höll på att fixa oss inför utekvällen.

På mitten bilden är det Moa, Fanny och Sanna. Bilden tagen vid slussen när vi myste och åt glass nån gång i sommras. mmm :)

Bilden längst ner är det jag och Tilda. Bilden tagen på sea side.

Alla bilderna är tagna roliga stunder och jag blir liksom glad av dom. Och därför har jag dom i headern. Då veeeeet ni :):):)


Kommentarer
Denna kommentar skrev: Terese

Fin blogg :)

Allt bra?

2009-09-14 @ 19:27:57
URL: http://londonflickan.webblogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0