kLaRa LiSTArrRRrrR.

Lite cool rubrik där tycker jag. Jag fick till det på något sett. Man ser liksom på texten vilken cool brud jag är.

I alla fall så tänkte jag lista. Överista er. Heheh nej men jag tänkte göra en lista, typ HISS DISS ni vet.

Och idag så hissar jag:


Baby olja.
  Okej jag är nog inte den första att hissa det men det är ju super! Jätte bra att ha på i/efter duschen efter som man blir jätte mjuk och len. mmums! Också bra att ta bort smink runt ögonen med. (Y)



Mjukisdress från sexy by sweden. Supersnygg! Ser riktigt skön ut också. Kanske något att sattsa på..

Jag vill dissa:



fjortisbrillorna.
Kanske var lite halvtufft för 3 månader sen men nu är det bara fult och geeky.

nu ska jag fixa inför nattorienteringen, puss!


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0