idoldrömmar.

Jag ser på seriestarten av idol just nu. Nästa år så har jag några kompisar som kanske söker. Kanske gör jag det själv också? Går in som en wannabe kändis och skryter om hur bra jag är? För att sedan ta i för kung och fosterland med min inte särskilt vackra röst. Skulle kanske vara kul, som min vän anna säger, man lever bara en gång.

När juryn berättat hur dålig jag var skulle jag vara riktig dryg och hålla på och säga "Men tyck vad ni vill, alla jag känner tycker jag är grym!" "Min mamma tycker jag är jätte bra!" och "Sjung bättre själv då!??!" och sådär.
Jag skulle vara en sån som alla tänker tänker "tror hon seriöst att hon kan sjunga?"

Det är det närmsta jag kommer idoldrömmar.. :-)

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0