flytta......

Jag är trött på slofalun. Det är för litet för tråkigt och för sloigt. Seriöst det händer ingenting här. Och det vi räknar som att "det händer något" är typ en fest med 25 pers som man redan känner. Ooooooh vad kul. Eller typ granny goes street med thomas dileva (stavning?) och lite emoband. Yeah Falun rocks!!!
Okeeeeey jag är negativ jag vet, men min blogg = jag bestämmer vad jag skriver, hur negativt det än är.
Känn på den!!! ;-)

Jag vill flytta här i från till gymnasiet men jag får inte. Mina föräldrar säger verkligen nej till det. Efter gymnasiet får jag göra vad jag vill säger dom, men hallå, det är 4 år kvar. Jag spyr!!!

Okej jag har underbara roliga kompisar här och det är för jävlig tur att jag har dom! Ni vet vilka ni är. Annars hade jag gått under av uttråkning.

Direkt efter gymnasiet blir det flytt till stockholm eller göteborg. Eller så kanske jag reser ett år innan jag flyttar? Australien, sydafrika, london, paris, usa m.m lockar..!

men just nu är det falun som (tyvärr) gäller och det är väl bara att göra det bästa av situationen och försöka vara positiv. Yeey granny goes street med massa härliga band imorn, jag äääälskar falun!!!

and thats all.


Kommentarer
Denna kommentar skrev: Maria

Sv: Nja det blir kanske spel för mig imorgon, beror på hur jag mår ;D

2009-09-04 @ 22:17:12
URL: http://pieceofmaria.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0