trötttjej.

Hej. Har inte varit inne på datorn på hela helgen förens idag. Så jag har alltså inte uppdaterat. Dåligt av mig men ajjja.

Just nu är jag en riktigt trött tjej efter gårdagen, mer om den sen.

Fredags.

Såg FAME på bio
. En bevikelse. Den vore varit så mycket bättre. Hade dock trevligt sällskap av Fanny, Fellan, Carro, Tilda och Sanna. Ingen av oss tyckte den var bra. Speciellt inte tilda verkade det som.

Sen missade vi bussen hem så vi var på stan i typ en timme innan vi tog oss hemåt.. Då mötte vi johanna på bussen som var på väg till en fest i hosjö. Jag hade velat åka dit men ingen ville följa med så jag följde med johanna dit. Ingen lyckad fest skulle jag vilja säga. Var det ens en fest? Aja. Kom hem och såg Kalle och chokladfabriken.

Lördags.

Jobbade
på Fannys föräldrars fest som servitör. Var ganska kul. Runt halv elva åkte jag hem efter som det var lite kaos.. Ja vad kan man säga om kvällen? Den var jobbig. Men ganska kul. Kaotisk.
Funderade på att åka på efterfest till några men stannade hemma och städade, tack alla för hjälpen, och ''efterfestade'' med några som stannade kvar med att tjilla hårt och se Kalle och Chokladfabriken. Tre gånger. När den väl var slut var det någon (jag) som startade om den igen. Och igen. Skön avslutning på kvällen. ;-)

Jag har dock inga bilden från det. Men kanske var du här? Då behövs inga bilder.

Idag har jag talat ut med mina föräldrar och städat sjukt mycket. Sen dansat ragga och varit hos mina kusiner.
Nu ska jag nog snart sova. Sjukt trött tjej som sagt. Sov gott!


åh gamla goda tiden tihihi


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0