Läskig!!!



ooh vilken scarry!!!!!  Bland det läskigare jag sett till och med. Och jag, jag har sett mycket må ni tro.

Sökte bara på bebis eller baby eller något på google efter som jag skulle göra en ny paintbild...

Seriöst! Varför sitter jag och gör bilder på paint? Inte ens ritar - utan jag googlar på något jag kommer att tänka på och klipper in en kompis huvud. Hur tråkigt som helst liksom!!! Gör det ibland då jag inte har något att göra. Istället kunde jag väl typ.. till exempel...


Virka!!!! Eller påta eller sticka eller något!!!!!!!!


hehe not? Tänk er mig sitta och sticka istället för att painta? Det skulle liksom inte vara jag...

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0