Ikväll.

Nu ska jag åka och handla saker till ikväll med fanny. Ingridienser till pizza, dricka, snax och så vidare. Kvällen blir inte dum!

Vid tre ses jag, Fanny, Sanna, Tilda och Carro hos Fanny.
Där ska vi ha spa med bubbelbad, bastu, ansiktsmask, tjejprat och så. Sen så ska vi leka pizzabagare och ha fin middag.

Efter det åker vi iväg på förfest sedan blirde partiii.
Hemma igen i natt så blir kanske ingen mer uppdatering idag.

Men ha en riktigt kul dag/kväll/natt för det tänker jag ha! hörs imorgon. PUSS!


det wackra gänget of tonight är alltså:

fannyEE: gillar mysiga hemmakvällar oh galna partynätter. Är sedan en tid singel. Eller är hon? Nej är hon inte. Eller? Ingen har längre koll på det. SannaEE: 95an vars motto är snygg sexig och inte singel. Sanna med klyftan som vi nu för tiden kallar henne. Gillar sin hund och sin pojkvän.

MatildaRR: Faluns asshaker nr 1. Gillar att vara där det händer så att säga. Saknar någon att dela livsglädje och vardagsbesvären med.  CarolineLL: Caroline är en wäldigt smart tjej. Man kan nästan säga att hon är grundaren till sättet wi talar. Wäldigt tjär och förtjust är något hon längtar efter att bli.

KlaraRR: Och så, sist men inte minst JAG. En cool, stilsäker och trendig tjej. Ja, en avslappnad tjej. Så skulle jag nog beskriva mig själv. Jag tycker det är viktigt att ha ett mål i livet, att veta vad man vill. Vara säker på sig själv, vara en cool brud. Helt enkelt att vara som jag - Klarara.blogg.se

Kommentarer
Denna kommentar skrev: SannaEE

du är cp! :D presentationerna stämmer helt klart.

sööööt tjej jag har som kompis <33333333333333333333333333333333333333333333

2009-10-30 @ 16:41:28
URL: http://sannaericson.blogg.se/
Denna kommentar skrev: CAROLINE

Så klockrent Klara! :D

2009-10-31 @ 00:13:33
URL: http://carolinelindqvist.blogg.se/
Denna kommentar skrev: Anonym

hah texten om dig xD

2009-10-31 @ 12:01:04

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0