hejhejhoj

Nu har jag kommit hem från en lång men ganska rolig dag!

Den började klockan tio vid Magasinet vid tågstationen där utställningen eternal return är
. Vi var där med skolan för att kolla och lyssna på lite spännande personer. Det var lite intressant sisådär.

Sen vid tolv tiden åkte jag till arenan där jag skulle vara på utbildning om hur man blir en bra ledare och sådär. Har gått utbildningen förut så nu var det fortsättningen jag gick. Emelie, Felicia, Adam m.fl och folk från andra skolor var också där. Det var lite segt emellanåt men överlag så var det ganska kul. Slutade vid 5,6 tiden.

Jag har tagit dagens-kläder-bild med Felicias kamera så bild kommer när hon har skickat. :-)


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0