Falu Kuriren

Jag är på DT och praoar idag. Under dagen har vi fått gå runt och se hur det ser ut överallt, åkt till vår skola för att vara med när dom skulle intervjua några för att sedan skriva ett repotage, hjälpa till med diverse saker och så har vi druckit varm choklad. En bra dag! 
Lade just märke till att klockan är fyra vilket betyder att jag ska dansa om en timme, är riktigt laddad och har varit det hela dagen. På vår lunch åkte jag och Samira till stan och såg på fannys gitarrkonsert. Ååh så duktig hon var!!! Jag var en stolt bästa vän kan jag säga. :-) <3

Vi hörs later guys! Puss, Klariiiizzsjuskdjs

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0