cool i skol(a)

Är i skolan. Som vanligt. Vi har lunch nu men har just fått en massa mackor och fika innan så jag och Hanna var inte så hungriga. Så istället bestämde vi oss för att skriva lite till våra kära läsare. Er, alltså. :-)

I morse försov jag mig. Vaknade 20 minuter innan skolan började. Men ändå var jag så snabb så jag blev bara tio minuter sen. I M P O N E R A N D E.

Idag har vi hittills lyssnat på megafon poeten Jack
. Det var kul att höra han berätta lite om.. livet, sina dikter och spela musik som han fann inspirerande. Efteråt så satt vi då och fikade och pratade poesi, böcker och film. Som den väldigt inteligenta grupp vi är.

puss och smekHHH. / klaracool


Kommentarer
Denna kommentar skrev: monia ♥ att leva med jävulen



hej, :) jag har ett tips till dig, en sida där man samlar poäng och får hem presentkort på skor direkt hem i brevlådan. Alltså GRATIS SKOR :) Låter inte helt fel va? Bli medlem på den här länken och börja samla poäng du också!



http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=15779



är du inte intresserad av gratis skor så får du gärna registrera dig för min skull så jag får lite extra poäng :) Tack :*

2009-10-22 @ 16:02:25
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Denna kommentar skrev: Jenny :D

sv: väldigt mycket för snabbt!

2009-10-22 @ 17:59:51
URL: http://jennytropp.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0