sleep over girls.

Hej! I natt sov Felicia och Tilda över här vilket var väldigt mysigt. Igår kväll var vi på modevisning på arenan. Tilda var modell och var jätte duktig!  Jag var där med Felicia och Marika och kollade. Stolta vänner till tilda!

Efteråt så åkte jag Fellan och tilda till mig då, vi såg twilight, drack glögg, pratade en massa och så vidare. Mysigt.
I morse stekte far min pannkakor till frukost åt oss. Åh! :´)
Felicia som idag åker till idre har alla bilder så det blir tyvärr inga eftersom min kamera fortfarande är trasig..

Idag kanske jag åker till kupolen, är sugen på nya skor!







Bilderna tog jag från
Marika. Klicka för att komma till hennes blogg!

Kommentarer
Denna kommentar skrev: renis :)

självklart är det okej gummsan :) <3<3

2009-11-27 @ 21:43:27
URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0