"Seriöst, jag älskar tacos mer än jag älskar mig själv!!!!" -

"Och det är väldigt mycket" Sade felicia under fotbollsavslutningen och gav mig en väldigt menande blick. 

Vaknade vid tolv imorse, efter en cirka nio timmars sömn var jag fortfarande helt död. Gick upp, åt frukost och somnade sedan om en timme till. När mamma tvingade mig gå upp efter kändes det jobbigt att bara stå på benen.

Undrar hur stark den där vita tabletten jag svalde ner med ett helt glas ren vodka egentligen var.. Killen jag fick den av sa att jag skulle bli skön av den. Fast vet inte om jag blev det, minns fan inte..



Heheheheh nejdå där ville jag bara vara lite rolig.

Raggan idag gick bra och jaja ni vet, det var superkul. Som alltid. Efteråt hade vi vår försenade fotbollsavslutning. Vi åt med hela laget tacos, hade trekamp och pratade och allt var trevligt. Vilket superlag jag har. ååh <3


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0