När vi ändå var i farten, så att säga!

Just det! När vi ändå var i farten så kan jag ju säga att jag är ganska nyss hemkommen från bion.

Har sett twilight new moon. Den var bra! Ohja det var den! Och jag vore ju typ.. omänsklig (eller lebb?) om jag inte nämde Jacobs kropp. Wow säger jag bara! (Och när jag säger wow menar jag inte något internet spel om coola svärd och troll) Okey Edward är ju inte så lite wow han heller, men dock hade han tröjan på sig under mesta dels av tiden. Heeeehe.

Fin film förövrigt. Sanna kunde inte hålla tårarna borta. Knappt så att jag klarade det. Fint helt enkelt. Fiiiint. Dä ä fiiiint.


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0